- Feel it -

Dag 364: har du förändrats mycket under det senaste året?

Kategori: 365 dagar

Dag 364: har du förändrats mycket under det senaste året?

Oh yes I have. Helt sjukt faktiskt men jag vet inte vart jag tog vägen mellan detta året. Det fuckade systemet typ och jag är väl dels glad att det hände och dels ledsen för jag har gjort saker som jag inte är stolt över och jag vill helst gå tillbaka till mitt gamla jag då jag simmade och var fit for fight och ja. Men något som jag är glad för nu är att jag har slutat bry mig lika mycket. Vad folk tycker och tänker, de får tänka vad fan de vill, det är mina tankar, det är min kropp, det är jag som gör misstag. Så fuck de som dömer mig och säger att jag är fuckad i huvudet när jag är full eller bara när jag är nykter. Jag gör misstag, jag ballar ur ibland men jag ska fan ändra på det och jag ska bli en bättre människa. Mer än vad jag redan är och jag tänker spotta på de som säger att jag är något annat än en bra människa. Folk som säger sånt är folk som inte har något bättre för sig så fuck you.
Kommentera inlägget här: