- Feel it -

DAG 365

Kategori: 365 dagar

Dag 365: se tillbaka på ditt första inlägg i denna utmaning, frågan "Skicka en bild av dig själv och berätta om dina förhoppningar, drömmar och planer för de kommande 365 dagarna" fick du uppnå något av dessa mål? Och lägg upp en bild nu på dig idag
 
 
 
Mina förhoppningar, drömmar och planer för de närmaste 365 dagarna är att jag vill bli kär på nytt, jag vill ha ett bra och nyttigt år. Jag vill vara och känna mig lycklig utan problem och förutfattade meningar, att jag har alla mina vänner som står mig riktigt nära kvar vid min sida. Ett bra liv, som fortsätter och är lika bra.
 
Ja detta skrev jag för typ ett år sen. Kär på nytt vet jag inte om jag kan säga att jag blev. Bra och nyttigt år höll ju tills sommarlovet började hehe. Jag har faktiskt varit väldigt lycklig och haft det så bra. Även fast att det kommit hinder i vägen som gjort att jag mått dåligt, väldigt dåligt. Mina vänner finns alltid där för mig. Ja och jag hoppas året fortsätter bättre än det började typ. Även fast nyår var awesome så var väl januari inte bästa när det hänt lite saker hit och dit men skit samma.
 
Jag orkar verkligen inte bild, ser ut som förut bara lite tjockare lol
Kommentera inlägget här: